Moi Drodzy Parafianie ( kościelnie na forum się zrobiło )
We wtorek będzie na 99% spotkanie, więc mam kilka słów do Was.
1) być może samorząd przyjdzie, bo podobno został zaproszony. Wiecie zapewne,że nasze stosunki z nimi nie są różowe, ale bądźmy mili bo może z NOWA KADENCJĄ wyjdzie coś kreatywnego. Pewnie jakaś proprzycję dla nas będą mieć, lecz bardzo Was proszę o chłodny osąd. Nie dajmy się powciągać na hurra w różne rzeczy. Zobaczymy co nam powiedzą, a póżniej będziemy dyskutować w naszym gronie o tym. Teraz najważniejsze jest ODB.
2) ODB
To salę mamy załatwioną na wykłady - 18-tka na Tamce. Trzeba będzie się jeszcze przejść do Łukaszewicza,ale to się tym zajmę na początku tego tygodnia.
Patronatu jeszcze nie mamy, jutro się pojawimy w Kancelarii Prezydenta i na zebranie myślę,że będzie już info w tej sprawie.
Michała Kulusa dziś poprosiłem o stworzenie notki na strony internetowe itp. Przyda się.
o baniaki 5l - 10l ( jak są ? ) prośbę wystosowałem, liczę że odzew będzie skuteczny:) Wiecie,że do stojaków z chemii się przydadzą dociążenia ( namiotów też ? )
Musimy zrobić budżet, bo UP,PWr i my składamy przecież wnioski o dofinansowanie;) To nie wiem jak dokładnie sprawa wygląda, ale co by sprawy przyspieszyć i na zebraniu nie siedzieć z otwartą paszczenką, bardzo proszę zorietujcie się dokładnie w:
a) Mikołaj - widzę,że się zgłosiłeś do drukowania. Potrzebujemy powiedzmy... 50 plakatów "reklamowych" druknąć. na formatach się nie znam:D Do szkół będziemy to roznosić. Powiedzmy do 25. czyli dodatkowo 25 zaproszeń. I koperty 25 sztuk. Na stronie reprotechniki http://www.reprotechnika.pl/ masz koszta druku i proszę zrób mały budżet druku. A do tego drukujemy powiedzmy 20 dużych palaktów "naukowych", format jak na konferencję:P
b) WSZYSCY! Namioty UP załatwia z wojska. Odpowiedz mogą dostać...1 kwietnia, a 16 warsztaty. Boję się, że będzie klapa i jakąś alternatywę potrzebujemy. To pogooglujcie żebyśmy mieli pod ręką coś.
c) stojaki z chemii- 10 sztuk,ale to niższy rok robi...wiec luz
d) Monika, Agnieszka, Paulina - prąd można składać, nie czekajce na patornat. Kluczowa sprawa - zpatyać się o kluczyk do skrzynki na rynku, w któą mamy się wpiąć. Rok temu zgodę mieliśmy, klucza nie i była bubka
e) Łukasz, Krzysiek i Marcin - Materiały promocyjne. Jakieś problemy były wiem, ale podobno się dogadaliście z RObertem. Podajcie ile kasiory trzeba na zebranie koniecznie
f) podanie o pieniądze z RKN - nie wiem kto i czy w ogołe ktośto załtawia. Michał, jesteś naszym reprezentantem w RKN. Ale to poczekajmy, musimy mieć listę wydatków first pewnie
o czymś zapomniałem?
Bardzo proszę o pracę i poztywne nastawienie. Impreza już za pasem, musimy ładnie z tym ruszyć. A UP i PWr czekają na listę wydatków i jak najszybciej trzeba to zrobić.
PS1: Jak ktoś chce, a gorąco namawiam, to może się skontaktować ze Spiżem w sprawie sponsoringu. Ja już im ofertę wysłałem, ale dobrzy by było przedzwonić jeszcze do nich. Nawet nie chodzi o kasę, tylko o wycieczki do browaru
PS2: Proszę jeszcze raz te namioty obgooglać
Offline
No i słowo ciałem się stało:
" Witajcie!
Najbliższe spotkanie koła będzie w ten wtorek o 18 w sali 204. Przede
wszystkim poruszymy organizacje ODB, seminarium i kwestię naszej strony
internetowej. Na koniec o 19 spotka się z nami samorząd naszego wydziału
w celu przedstawienia pewnej idei. Bardzo bym Was prosił o liczne
przybycie.
Pozdrawiam
Robert Prus "
Strona internetowa - tu bym jeszcze Cie prosił Michale o przemyślenia:)
Offline
A jak już tu piszę o ODB to będę kontynuować mój monolog:P
z nowych wieści:
Uzyskaliśmy patronat medialny dlastudenta.pl
Udało się też dostać patronat honorowy Pana Prezydenta Wrocławia. Ale, jak dzisiaj powiedziano w urzędzie, oficjalne pismo poszło na PWr. Więc na "gębę" Wam mówię,że to mamy.
Ze sponsorów udało mi się narazie zachęcić EiT+. Negocjacje trwają:)
Offline